Hae
Aineistot 1-10 / 37
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen big data hyödyntäen arvoverkostoissa
(Turun yliopisto, 2017-10-10)
Digitaalisten kanavien käyttö monipuolistuu ja lisääntyy jatkuvasti, sillä yhä useampi asioi verkkopalveluiden kautta ja tekee ostoksia internetin välityksellä. Tämän takia myös osa asiakaskokemuksesta muodostuu digitaalisten ...
Suomalaisen franchising-yrityksen markkinointistrategian kansainvälinen sopeuttaminen
(Turun yliopisto, 2018-01-15)
Franchising-toimintamuoto on usein ajateltu olevan hyvin pitkälle standardoitu yritysmuoto. Kuitenkin kansainvälisille markkinoille laajennettaessa, on otettava huomioon ulkomaisen markkina-alueen maakohtaiset, sekä ...
Kiinteistönvälityspalvelun laatu asunnon myyjän näkökulmasta
(2013-09-04)
Asuntokauppa herättää voimakkaita tunteita. Kiinteistönvälityspalveluita tuottavilla tahoilla on suuri vastuu palveluprosessissa, jossa tavallisen ihmisen suurin omaisuus vaihtaa omistajaa. Kiinteistönvälitysala on juridisesti ...
Arvonluominen asiantuntijaorganisaation ja mikroyrityksen asiakassuhteessa
(Turun yliopisto, 2018-01-15)
Mikroyritykset kattavat yli 90% koko Suomen yrityskannasta. Ne työllistävät 25% Suomen työllisyyskannasta, ja ovat merkittäviä veronmaksajia. Mikroyritysten hyvinvointi ja kehitys on Suomen kokonaistaloudelle tärkeää. ...
Myyntitiimin organisaatiokansalaisuus: taustatekijät ja korrelaatio taloudelliseen tulokseen : Case: Top-Sport Oy
(2014-05-16)
Jatkuvassa muutoksessa olevan työelämän yksi suurimpia haasteita on työntekijöiden työssä jaksaminen ja työhyvinvointi. Vaikka haasteisiin onkin jo puututtu ja esimerkiksi työhyvinvointia mitataan monissa työpaikoissa, ...
USKOLLISET KANNATTAJARYHMÄT : (Kannattajien ryhmittely uskollisuuteen vaikuttavien tekijöiden perusteella)
(2013-04-22)
Suomalainen kannattajakulttuuri on jo vuosia ollut kasvussa, ihmisten lisääntyneen vapaa-ajan halun panostaa siihen, myötä. Tämän tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, millaisia ovat erilaiset kannattajaryhmät uskollisissa ...
Koettu palvelun laatu julkisen terveydenhuollon palvelukohtaamisessa
(Turun yliopisto, 2017-10-02)
Tässä tutkielmassa tarkastellaan asiakkaan kokemusta saamastaan palvelun laadusta julkisen terveydenhuollon palvelukohtaamisessa sekä niitä laatutekijöitä, jotka siihen eniten vaikuttavat. Asiakkaan kokemus saamastaan ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen yhteiskunnallisessa markkinoinnissa
(Turun yliopisto, 2017-11-15)
Yhteiskunnallinen markkinointi on markkinointia, jossa hyödynnetään kaupalliseen markkinointiin kehitettyjä tekniikoita, mutta jossa taloudellisen voiton sijaan tavoitellaan käyttäytymisen muutosta hyvinvoinnille edullisempaan ...