Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Editorial (LUMAT Vol 7 No 3 (2019): Special Issue: Educational Design Research)

Johannes Pernaa; Veli-Matti Vesterinen

Editorial (LUMAT Vol 7 No 3 (2019): Special Issue: Educational Design Research)

Johannes Pernaa
Veli-Matti Vesterinen
Katso/Avaa
Publisher's version (167.6Kb)
Lataukset: 

University of Helsinki
URI
https://journals.helsinki.fi/lumat/issue/view/102
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042821399
Tiivistelmä

During the past few decades, several interconnected research traditions have paid more and more attention to the process of educational design. Educational design research and other design-oriented methods seek solutions for complex educational problems through systematic, iterative, and continuing process of design, development, and evaluation of educational practices. This special issue presents six articles including research on educational design research methodology as well as research utilizing educational design research methods.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste