Hae
Aineistot 1-3 / 3
Sähköinen suusanallinen viestintä koulutuksen markkinoinnissa – Yliopistokeskuksen opiskelijoiden sosiaalisessa mediassa opiskelustaan jakamat kokemukset
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-02-08)
Yliopistot käyvät yhä kovempaa kilpailua opiskelijoiden saamiseksi. Koulutuksen markkinoinnin mallit ovat kehittyneet merkittävästi, ja korkeakouluissa on kiinnostuttu myös sosiaalisen median hyödyntämisestä tässä. ...
Sähköinen suusanallinen viestintä koulutuksen markkinoinnissa – Yliopistokeskuksen opiskelijoiden sosiaalisessa mediassa opiskelustaan jakamat kokemukset
(2016-02-02)
Yliopistot käyvät yhä kovempaa kilpailua opiskelijoiden saamiseksi. Koulutuksen markkinoinnin mallit ovat kehittyneet merkittävästi, ja korkeakouluissa on kiinnostuttu myös sosiaalisen median hyödyntämisestä tässä. ...
Toimintatutkimus sisäisen markkinoinnin kehittäjänä keskisuuren ohjelmistoyrityksen sosiaalisessa verkkoyhteisössä
(2017-01-31)
Tutkimuksen aiheena on toimintatutkimuksen käyttäminen keskisuuren yrityksen sisäisessä sosiaalisessa verkkoyhteisössä toteutetun sisäisen markkinoinnin kehittämiseksi. Toimintatutkimuksessa tarkoituksena on tehdä tutkimusta ...