Hae
Aineistot 1-10 / 956
Työnantajan houkuttelevuus työntekijämarkkinoilla : Työnantajabrändäyksen ja rekrytoinnin merkitys
(Turun yliopisto, 2018-04-24)
Kilpailu osaavista työntekijöistä on kiristynyt monilla eri aloilla. Työmarkkinoiden demografinen muutos ja globalisaatio sekä uusien teknologia-alojen kehitys on muuttanut käytettävissä olevan työvoiman määrää. Kysyntä ...
Brändäys markkinoiden laajentamisen yhteydessä : Case SteraLux
(Turun yliopisto, 2018-05-02)
Tuotteiden vientiä ulkomaille voidaan pitää yritysten luonnollisena kasvustrategiana. Moni suomalaisyritys lähtee hakemaan kasvua kotimarkkinoiden jälkeen Ruotsista. Esimerkiksi varsinaissuomalaisilla teknologiateollisuuteen ...
Sisäisen brändin jalkauttaminen palvelualan kasvuyrityksessä : tapaustutkimus B2C-remonttipalvelualan kasvuyrityksestä
(Turun yliopisto, 2018-04-24)
Organisaation osien väliset eroavaisuudet brändin viestimisessä synnyttävät tilanteita, missä asiakkaalle saattaa huomaamatta jäädä negatiivinen kokemus brändistä. Kasvuyrityksissä sisäisen brändäyksen haasteellisuutta ...
Online-videot sisältömarkkinoinnissa
(Turun yliopisto, 2017-11-01)
Kehittynyt teknologia on mahdollistanut kuluttajille online-videoiden tuottamisen ja kuluttamisen ajasta ja paikasta riippumatta ja myös yritykset ovat ottaneet sen osaksi markkinointiaan, erityisesti sisältömarkkinoinnin ...
Julkisyhteisön markkinointi : Case: ESR-nuorisotakuuprojekti Pohjanmaalla
(Turun yliopisto, 2018-04-09)
Markkinoinnin monet muutokset näkyvät julkisyhteisön organisaatioiden markkinointi-toimenpiteissä, ja sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä työkalu useisiin organisaatioihin ja virastoihin. Tärkeämpää kuin keskitetyn ...
Pelillistäminen keinona motivoida käyttäjää jatkamaan palvelun käyttöä : Case: YogaMe-työhyvinvointipalvelu
(2014-05-26)
Vuodesta 2010 alkaen pelillistäminen on saanut suuren määrän huomiota osakseen ja ilmiöstä on kiinnostunut sekä akateeminen että liiketaloudellinen väki. Ilmiöstä ei ole vielä tuotettu paljon tieteellistä tutkimusta ja sen ...
Pienet ja keskisuuret leipomot ketjuuntuneen päivittäistavarakaupan yhteistyökumppaneina
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Suomen päivittäistavarakaupasta on viime vuosikymmenten saatossa muodostunut ympäristön muutostekijöiden muokkaamana nykyisenlainen. Kaupat ovat siirtyneet tukku-vähittäiskauppamallista harjoittamaan tehokasta ketjuliike ...
Kanta-asiakasohjelmien tulevaisuuden näkymät : Erityistarkastelussa PINS-etuohjelma ja Suomen Lähikauppa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Kanta-asiakasohjelmat ovat erittäin suosittuja ympäri maailmaa, ja erityisesti Suomessa kyseiset markkinat ovat mittavat. Ohjelmien suosio selittyy yritysten asiakkaiden kannattavuusjakaumalla, sillä pieni osa yrityksen ...
Alueellinen innovaatioyhteistyö osana Venäjän innovaatiojärjestelmää : Case Skolkovon innovaatiokeskus
(Turun yliopisto, 2018-01-08)
Kansallinen ja alueellinen innovaatiojärjestelmä ovat suosittuja konsepteja, joilla on viimeisen kahden vuosikymmenen ajan pyritty selittämään maiden ja alueiden välisiä eroja innovatiivisuuden ja kilpailukyvyn saralla. ...
Musiikkiartistin imagon rakentuminen
(Turun yliopisto, 2017-12-12)
Musiikin markkinointi nojaa nykypäivänä vahvasti artistien henkilöbrändiin. Tutkielman tarkoituksena on tarkastella artistin imagon ilmenemistä musiikkivideoiden kautta. Artistien brändiä ja imagoa on tutkittu, mutta sen ...