Hae
Aineistot 1-10 / 266
Pienlevy-yhtiöiden identiteetti ja rooli 2010-luvun kotimaisilla musiikkimarkkinoilla : haastattelussa neljä itsenäistä kotimaista pienlevy-yhtiötoimijaa
(Turun yliopisto, 2017-11-13)
Tutkimuksen aiheena on suomalaisten pienlevy-yhtiöiden identiteetti 2010-luvun kotimaisessa populaarimusiikkikulttuurissa. Levy-yhtiön identiteetti ymmärretään tässä motivaatioina, toimintatapoina ja näkemyksinä, jotka ...
Urheilijan henkilöbrändin rakentuminen sosiaalisessa mediassa
(Turun yliopisto, 2017-11-13)
Sosiaalinen media on 2010-luvulla muodostunut yhä tärkeämmäksi brändäämisen välineeksi. Se tarjoaa viestintäalustan sekä mahdollisuuden näkyvyyteen ja verkostoitumiseen niin yrityksille kuin yksittäisille henkilöillekin. ...
Moottoriratojen kiiltävin brändi : Sosiaalisen median käyttömahdollisuudet moottoriurheilijan henkilöbrändäyksessä
(Turun yliopisto, 2017-11-13)
Sosiaalisen median osuus elämässämme on jatkanut kasvuaan jo vuosien ajan. Sen käyttö markkinoinnissa on aktiivista ja selkeää, mutta sen hyödyntämistä brändäyksen, erityisesti henkilöbrändäyksen, välineenä on tutkittu ...
Digital marketing strategy- eWOM influences over user´s participation and buying behaviour in the virtual world Habbo
(Turun yliopisto, 2017-11-20)
This thesis aspires to map three main areas as following digital marketing, virtual world and the participation and buying behaviour of the users in Habbo. The Habbo users and the fan-sites of Habbo play as the lead actors ...
Asiakirja museo-objektina : Museoarkistot, asiakirjojen kontekstit sekä arkistojen ja museoiden työnjako
(Turun yliopisto, 2017-12-05)
Suomen muistiorganisaatioiden työnjaon mukaan asiakirjat kuuluvat arkistoon ja esineet, taideteokset sekä luonnontieteelliset näytteet museoon. Muistiorganisaatiot jakavat säilytysvastuun muun muassa pienpainatteiden, ...
Eron esittäminen hyväntekeväisyysmainonnassa : Diskurssianalyysi END7- ja #CASMICRELIEF-kampanjoiden mainosvideoista
Julkkikset ovat jo pitkään olleet tuttu näky mainonnassa ja myös lähes jokainen tunnettu hyväntekeväisyysjärjestö on käyttänyt julkkiksia viestinnässään. Tässä tutkielmassa tutkin, diskurssianalyysiä käyttäen, me ja muut ...
Digitoitu maito ei valu : digitaalisten ja aineellisten museoesineiden materiaalisuus, aika ja suhde museokävijään
(Turun yliopisto, 2017-12-05)
Tutkielmani aiheena on digitaalisten museoesineiden erityispiirteet. Vertailen Turun linnan digitoituja ja EMMA-museon 3D-mallinnettuja esineitä aineellisiin, alkuperäisiin museoesineisiin. Tutkielmassa tarkastelen ...
In Between Realities : German Society, Culture and the Media Entrapped in Hegelian Dialectic Thinking
(Turun yliopisto, 2017-12-12)
Whenever we speak about the traditional press we immediately think about it as the “Fourth Estate” in whom “we” the “public” trust to call out injustices holding thus our governments accountable for their actions. We have ...
Isohamari kaikaa – Rautakosken ruukki A. F. Sohlmanin aikana 1850–1860
(Turun yliopisto, 2017-12-12)
Vuoritoimen suosiminen 1800 -luvun puolivälin Suomessa kannusti uusia yrittäjiä kokeilemaan raudan valmistusta perinteisellä menetelmällä. Harkkohyttejä rakennettiin eri puolille maamme järvialueita. Eteläisessä Suomessa ...
Completely free, however : an Analysis of Free-to-Play Video Games and Their Attention and Impatience Economic Practices and Expressions of Freeness on Their Google Play sites
(Turun yliopisto, 2017-12-12)
This MA thesis studies how freenessis expressed on the Google Play sites of ten free-to-play gamesandwhether the games are as free as advertised. The gameswere ten top grossing gameson the Google Play store on 10thof March ...