Hae
Aineistot 1-4 / 4
A comparison of students' game experiences throughout the development of the Number Navigation Game
(Turun yliopisto, 2017-10-11)
This study aims at analyzing students’ game experiences playing four consecutive versions of the Number Navigation Game (NNG) throughout the course of three years 2014-2016 to understand more about students’ serious gaming ...
Formative Assessment in China and Finland : Teachers’ perception, attitude and implementation
(Turun yliopisto, 2017-10-11)
Formative Assessment (FA) has been introduced to China for more than ten years. Both the educators and administrators realized the importance of it. However, the implementation of FA is not sufficient and effective in ...
Tapaustutkimus erityisoppilaan sosiaalisesta integraatiosta yleisopetuksen luokkaan : Oppilaan ja opettajan näkökulma
(Turun yliopisto, 2017-10-11)
Tutkimukseni käsittelee erityisoppilaiden sosiaalista osallistumista yleisopetuksen luokassa fenomenografisen tapaustutkimuksen keinoin. Tutkimuksessani haastateltiin neljää erityisoppilasta kahdesta eri koulusta sekä ...
Integraatio ja opiskelijat : Toisen asteen opiskelijoiden kokemuksia integroidusta luokasta
(Turun yliopisto, 2017-11-27)
Ammatillinen erityisopetus järjestetään nykyään ensisijaisesti ammatillisissa oppilaitoksissa eli erityisopiskelijat integroidaan perusryhmiin. Tavoitteena on, että tukitoimien ja mukautuksien avulla erityisopiskelija voi ...