Hae
Aineistot 1-10 / 31
Rekrytointikokemuksen merkitys työnantajamielikuvan rakentumisessa
(Turun yliopisto, 2018-02-13)
Kilpailu hyvistä työnhakijoista on kiristynyt ja menestyäkseen yritys tarvitsee parhaat mahdolliset työntekijät. Osaavilla työnhakijoilla on tänä päivänä varaa valita, mille yrityksille he ovat halukkaita työpanoksensa ...
Urheilijasponsorointi yrityksen arvonlisäyksen välineenä
(Turun yliopisto, 2017-12-11)
Sponsorointi on suosittu ja kasvava kansainvälinen ilmiö, johon käytetään vuosittain suuria määriä yritysten varoja. Sponsorointi markkinointitoimintona pitää sisällään paljon potentiaalia esimerkiksi brändin kehittämiseen, ...
Milleniaalien mielikuvat yritysten vastuullisuudesta : Vastuullisuusviestintä mielikuvien rakentajana
(Turun yliopisto, 2018-07-04)
Vastuullisuus on yksi tämän hetken ajankohtaisimmista aiheista niin liike-elämässä, akateemisessa keskustelussa kuin yhteiskunnassa yleisesti. Yrityksille vastuullisuus on yhä useammin erottamaton osa liiketoimintaa ja sen ...
Työnantajabrändin hallintaprosessi : tapaustutkimus palkituista työnantajabrändeistä
(2014-01-21)
Tutkielman taustalla on talouden kilpailutrendi, joka on levinnyt yritysten kilpailuun ammattitaidosta ja osaamisesta. Toinen tekijä on brändien kasvanut merkitys ja monipuolistunut rooli. Näiden kahden tekijän kautta on ...
Kumppanuuden kehittäminen hankintaympäristössä : raskaan teollisuuden yritykset
(2013-10-02)
Tänä päivänä kumppanuuksia hyödyntämällä yritykset pystyvät tehostamaan toimintaansa sekä kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan. Akateemiset julkaisut ovat tutkineet aihetta kiinnittämällä
huomiota kumppanuuden yksittäisiin ...
Sosiaalisesti vastuullisen brändi-identiteetin rakentaminen : tapaus superfood
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-10-30)
Tutkimuksessa tarkastellaan sitä, miten voidaan rakentaa sosiaalisesti vastuullinen brändi-identiteetti. Useiden tutkijoiden mukaan on olemassa yhä laajempi tarve oppia yritysvastuusta osana liiketoimintaa, johon arvopohjaiset ...
Tekoäly osana markkinointikampanjaa : Sisällönanalyysi Cannes Lionsissa 2017 palkituista tekoälyä hyödyntäneistä markkinointikampanjoista
(Turun yliopisto, 2018-07-03)
Tekoälyn käyttö on yleistynyt kaikkien liiketoimintojen, niin myös markkinoinnin alalla. Jotta markkinoijat pystyisivät hyödyntämään tekoälyä mahdollisimman tehokkaasti ja onnistuneesti, tuoretta ilmiötä tulee tutkia ja ...
Urheiluseuran markkinointi sosiaalisessa mediassa : Tapaus: FBT Karhut United ry
(Turun yliopisto, 2018-07-03)
Tässä tutkielmassa tarkastellaan urheilumarkkinointia sosiaalisessa mediassa. Sosiaalinen media on kasvanut viime vuosina huimasti. Sen voima alkaa olla todella suuri verrattuna perinteisiin markkinointi- ja viestintätapoihin. ...
SPONSOROINTI VAMMAISURHEILIJAN NÄKÖKULMASTA
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-09-21)
Vammaisurheilu on noussut esiin yleisessä keskustelussa vasta viimeisten vuosikymmenten aikana. Aihetta on Suomessa tutkittu lähinnä sosiologian ja liikuntatieteen aloilla, kaupallisen näkökulman jäädessä vähemmälle ...
Terveydenhuoltoalan asiantuntijaorganisaatioiden viestinnän kehittäminen verkossa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-09-20)
Verkossa tapahtuva viestintä tuo mukanaan suurta näkyvyyttä. Verkon kasvuennusteet sekä laaja väestön tavoitettavuus tarjoavat organisaatioille tehokkaan viestintäkanavan. Samalla sote-uudistus ja asiakkaan palveluiden ...