Hae
Aineistot 1-2 / 2
Kuluttajien käsityksiä vähittäiskaupan instituution muutoksesta ja myymäläimagon osatekijöistä : Lidl Suomi
(Turun yliopisto, 2018-01-31)
Tämän tutkimuksen aiheina ovat vähittäiskaupan instituution muutos, myymäläimagon osatekijät sekä kuluttajien käsitykset niistä. Vähittäiskaupan myymäläimago vaikuttaa erityisesti asiakkaan ostopaikan valintaan ja ...
Kuluttajien käsityksiä vähittäiskaupan instituution muutoksesta ja myymäläimagon osatekijöistä : Lidl Suomi
(Turun yliopisto, 2018-01-31)
Tämän tutkimuksen aiheina ovat vähittäiskaupan instituution muutos, myymäläimagon osatekijät sekä kuluttajien käsitykset niistä. Vähittäiskaupan myymäläimago vaikuttaa erityisesti asiakkaan ostopaikan valintaan ja ...