Hae
Aineistot 1-2 / 2
Kansanmurhasta tissikohuun : Viraalin sissimarkkinoinnin eettiset haasteet, Tapaus - Varusteleka Oy
(Turun yliopisto, 2018-07-04)
Sissimarkkinoinnin kustannustehokkuus perustuu viraali-ilmiöiden luomiseen. Viraalimarkkinointi toimii parhaiten kuluttajien tunteisiin vetoamalla. Sissimarkkinoinnin keinojen luova hyödyntäminen bränditietoisuutta ...
Kansanmurhasta tissikohuun : Viraalin sissimarkkinoinnin eettiset haasteet, Tapaus - Varusteleka Oy
(Turun yliopisto, 2018-07-04)
Sissimarkkinoinnin kustannustehokkuus perustuu viraali-ilmiöiden luomiseen. Viraalimarkkinointi toimii parhaiten kuluttajien tunteisiin vetoamalla. Sissimarkkinoinnin keinojen luova hyödyntäminen bränditietoisuutta ...