Hae
Aineistot 1-10 / 160
Pelillistäminen keinona motivoida käyttäjää jatkamaan palvelun käyttöä : Case: YogaMe-työhyvinvointipalvelu
(2014-05-26)
Vuodesta 2010 alkaen pelillistäminen on saanut suuren määrän huomiota osakseen ja ilmiöstä on kiinnostunut sekä akateeminen että liiketaloudellinen väki. Ilmiöstä ei ole vielä tuotettu paljon tieteellistä tutkimusta ja sen ...
Suomalaiset kulutustuotteet venäläisten silmin: alkuperämaan merkitys
(2014-09-19)
Tämä tutkielma käsittelee alkuperämaan merkitystä kulutustuotteiden ostamisessa. Kyse on ”made in Finland” -lapun vaikutuksesta suomalaisten kulutustuotteiden ostamiseen. Ensiksi tutkielmassa esitetään alkuperämaan määritelmä: ...
Teatterin kävijäryhmien segmentointi preferenssien tunnistamisen avulla
(Turun yliopisto, 2017-10-10)
Monilla kulttuuriorganisaatioilla on ongelmia vähenevien kävijämäärien kanssa. Segmentoinnin avulla voidaan paremmin ymmärtää kävijöitä ja tarjota näille paremmin kohdennettuja palveluita. Myös teatterin johtamisessa on ...
Predicting Consumers’ Purchase Intentions for Sex Toys : An Application of the Theory of Planned Behavior
(Turun yliopisto, 2017-10-04)
The sex toy market has been in a turmoil for the last decades. The more liberal attitudes towards sex-related issues and the possibility to buy sex toys anonymously online, have contributed to the growth of the sex toy ...
Verkostobrändin identiteetti
(2015-11-10)
Yhteisbrändien avulla bränditietoisuus ja identiteetti saavat tukea partnerilta sekä samalla saavutetaan tehokkuutta ja kustannushyötyjä. Erityisesti yritysbrändin luonne, hyödyt, suhteet, johtaminen ...
Digital Content Marketing in the Business-to-Business Context : A Case Study on Marketing Communications Agencies
(Turun yliopisto, 2018-02-14)
Marketing has changed because of digitalization. Marketing is moving towards digital channels and more companies are transitioning from “pushing” advertising messages to “pull” marketing, that attracts audience with the ...
Exploring the motives to participate in the sharing economy : Case Airbnb.
(Turun yliopisto, 2017-10-02)
Sharing economy as a phenomenon has encountered major growth within the recent years. Consumers are increasingly keen in participating in different sharing economy services as owning is decreasing its importance and people ...