Hae
Aineistot 1-10 / 123
Kunnan yritysilmapiirin vaikutus yritystoiminnan kehittymiseen
(Turun yliopisto, 2013-10-25)
The Internationalisation of location-bound service SMEs : Resources and networks in finnish tourism companies
(Turun yliopisto, 2014-10-09)
Towards a contextual understanding of B2B salespeople's selling competencies – An exploratory study among purchasing decision-makers of internationally-oriented technology firms
(Turun yliopisto, 2015-12-11)
ABSTRACT
Towards a contextual understanding of B2B salespeople’s selling competencies − an exploratory study among purchasing decision-makers of internationally-oriented technology firms
The characteristics of modern ...
Onko kauppa kaukana? Päivittäistavarakaupan palvelujen saavutettavuus Turun seudulla - Ikääntyvien kuluttajien näkökulma
(Turun yliopisto, 2013-12-20)
Toisen jäte on toisen raaka-aine – Kierrätys ja uudelleenvalmistus taloudellisesti ja ekologisesti kestävänä liiketoimintamahdollisuutena
(Turun yliopisto, 2015-11-13)
Toisen jäte on toisen raaka-aine – Kierrätys ja uudelleenvalmistus taloudellisesti ja ekologisesti kestävänä liiketoimintamahdollisuutena
Väitöskirjatutkimus tarkastelee kierrätystä ja uudelleenvalmistusta sekä ...
Startup dilemmas - Strategic problems of early-stage platforms on the internet
(Turun yliopisto, 2014-11-07)
Onko sen pakko olla mersu? : Automerkkifoorumien verkkokeskustelut markkinatiedon lähteenä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-08-20)
Sosiaalinen media on viime vuosina tullut keskeiseksi osaksi vallitsevaa kulutuskulttuuria ja -prosesseja ja muokannut yhä useamman yrityksen markkinointiympäristöä. Markkinoijan näkökulmasta varsin kiinnostavana sosiaalisen ...
Means, motive, and opportunity : engaging stakeholders towards opportunity creation through effectuation
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-11-02)
This study builds upon the theory of entrepreneurial effectuation; a theory that explains how new firms come to be through the means oriented, iterative, and experimental actions of entrepreneurs and their engagement with ...