Selaus laitoksen mukaan kokoelmassa Opinnäytetöiden tiivistelmät (ei kokotekstiä) Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Aineistot 41-60 / 1231
-
Asiakasarvoa lähi- ja luomuruoasta – Case: Eat&Joy Maatilatori
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 04.01.2017)Viime vuosikymmenten aikana ihmiset ovat kiinnostuneet enemmän terveydestään sekä ruokavalionsa laadusta. Tämä on johtanut ympäristölle vähemmän haitallisen luomuruoan kysynnän kovaan kasvuun. Myös lähiruoka on alkanut ... -
Asiakaskokemus muodin vähittäiskaupan jakelukanavissa
(Turun yliopisto, 22.05.2018)Vähittäiskauppa on siirtymässä monikanavaisuudesta kohti kaikkikanavaisuutta ja toimittaessa useassa kanavassa on tärkeää tarjota asiakkaille yhtenäinen asiakaskokemus. Muotialan jakelukanavista vaatteita ja kenkiä ostetaan ... -
Asiakaspalautteiden hallintaprosessi jatkuvan parantamisen välineenä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.05.2016)Asiakaspalautteet ovat yritykselle tärkeä tiedonlähde, ja onnistuneella palauteprosessilla yritys pystyy saavuttamaan lukuisia hyötyjä. Tämä tutkimus pyrkiikin selvittämään, miten tutkimuksen kohteena olevan yrityksen ... -
Asiakaspolkutiedoilla parempaan asiakaskokemukseen: Laivayhtiön matkustajien asiakaspolun analysointi
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 14.06.2017)Asiakkailla on nykymaailmassa monia eri mahdollisuuksia olla yhteydessä yrityksen ja sen tuotteiden ja palveluiden kanssa ja samalla yritysten fokusoituminen asiakkaisiin ja heidän kokemuksiinsa kasvaa. Tästä syystä ... -
Asiakassuhteen muodostuminen tilauspohjaisessa verkkopalvelussa: tarkastelussa digitaalisten sisältöjen kategoria
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 13.12.2016)Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää miten asiakassuhde muodostuu tilauspohjaisessa verkkopalvelussa. Tutkimuksessa esitetään teoreettinen tutkimuskehys, jonka avulla voidaan tarkastella ilmiötä kuluttajan lähtökohdista ... -
Asiakassuhteiden sähköisen hallinnan kehittäminen pk-yrityksissä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 07.02.2017)Tutkimuksessa tarkastellaan pk-yritysten asiakassuhteiden hallintaa. Pk-yritykset ovat yhä enenevissä määrin kiinnostuneita sähköisestä liiketoiminnasta. Asiakkaiden sitouttaminen kuuluu keskeisimpiin sähköisen liiketoiminnan ... -
Asiakassuhteiden ylläpitäminen free-to-play-mobiilipeleissä
(Turun yliopisto, 19.06.2018)Mobiilipeliala on kasvanut viime vuosina runsaasti, eikä kasvu näytä hiljenemisen merkkejä. Nopeasta kasvusta huolimatta mobiilipelialalla on kuitenkin globaalina ongelmana asiakassuhteiden lyhyt kesto. Suurin osa pelaajista ... -
Asiakkaan sitouttaminen vähittäiskauppaan kanta-asiakasohjelman avulla
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 27.04.2016)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kuluttajien sitouttamista yritykseen kanta-asiakasohjelman avulla. Tutkittavaa ilmiötä tarkasteltiin yrityksen näkökulmasta. Tutkimusongelma oli, miten yritys voi hyödyntää ... -
Asiakkaiden brändimielikuvien muuttuminen brändin laajennuksen myötä Case: palveluliiketoimintaa harjoittava yritys
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 09.08.2016)Brändimielikuvia ja niiden muuttumista on tutkittu varsin vähän palveluliiketoimintaa harjoittavissa yrityksissä, jotka toimivat yritysten välisessä liiketoiminnassa. Tämä tutkimus sai ideansa siitä, ja sen lisäksi ...