Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (kokotekstit)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (kokotekstit)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sosiaalisen median sisältö osana B2B-asiakassuhdejohtamista

Mankonen, Matilda (2024-06-11)

Sosiaalisen median sisältö osana B2B-asiakassuhdejohtamista

Mankonen, Matilda
(11.06.2024)
Katso/Avaa
Mankonen_Matilda_kandidaatintutkielma.pdf (1.190Mb)
Lataukset: 

Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
avoin
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024061753720
Tiivistelmä
Tässä tutkielmassa tarkastellaan sosiaalista mediaa osana B2B-yritysten asiakassuhteiden johtamisessa. Sosiaalinen media on kasvattanut jatkuvasti merkitystään myös B2B-markkinoinnissa ja sen tarjoamat vuorovaikutuksen sekä verkostoitumisen mahdollisuudet voivat luoda aitoa lisäarvoa näille yrityksille. Tutkielman tarkoitus on siis ymmärtää sosiaalisen median roolia B2B-yritysten asiakassuhdejohtamisessa. Tutkimusongelmaan vastataan kolmen osaongelman avulla: 1. Miten sosiaalinen media voidaan sisällyttää asiakassuhteiden johtamiseen? 2. Mitä keinoja sosiaalisen median sisällön luomiseen B2B-yrityksillä on? 3. Millaista on arvokas sisältö B2B- sosiaalisessa mediassa?
Tutkimus on tehty kirjallisuuskatsauksena hyödyntämällä aihealueeseen liittyviä vertaisarvioituja artikkeleita ja tutkimuksia. Tutkimuksessa on hyödynnetty etenkin sosiaalisen median markkinointiin ja B2B-markkinointiin liittyvää kirjallisuutta, joiden avulla on koottu vastaus tutkimusongelmaan. Tutkimus osoitti, että B2B-yrityksillä on käyttämätöntä potentiaalia hyödyntää sosiaalista mediaa osana markkinointistrategiaansa. Etenkin huomioimalla asiakassuhteen vaiheet järjestelmällisesti, sosiaalisen median sisällöllä voidaan vaikuttaa asiakkuuksiin sekä yrityksen markkinoinnin tulokseen kustannustehokkaasti.
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkielmat (kokotekstit) [1653]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste