Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (kokotekstit)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (kokotekstit)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mindfulness-Based Interventions: An Initial Inquiry into Their Implementation and Benefits in Early Childhood Education

Vu, Quynh (2025-05-14)

Mindfulness-Based Interventions: An Initial Inquiry into Their Implementation and Benefits in Early Childhood Education

Vu, Quynh
(14.05.2025)
Katso/Avaa
Quynh_%20Vu_Thesis.pdf (523.6Kb)
Lataukset: 

Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
avoin
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025051646107
Tiivistelmä
Mindfulness-Based Interventions (MBIs) have been increasingly implemented across various educational levels, including early childhood education. However, teachers have received limited training on this emerging practice. A descriptive literature review serves as a synthesis of foundational information on MBIs, supporting educators in making informed decisions in practice. This text discusses three aspects related to MBIs, including: the definition of mindfulness in educational contexts, the characteristics of MBI programs, and the outcomes of MBIs for preschool-aged children. These insights offer suggestions regarding factors that educators should consider both prior to and during the implementation of mindfulness practices.
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkielmat (kokotekstit) [1576]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste