Hae
Aineistot 1-4 / 4
Työnantajabrändin viestintä Z-sukupolveen luokiteltavien työnhakijoiden tavoittelemiseksi
(2024-04-05)
Työnantajabrändi ja ulkoinen viestintä ovat teemoja, jotka ovat nykyään paljon esillä työelämässä. Kilpailu eri yritysten ja työnhakijoiden välillä on entistä kovempaa; yritykset haluavat rekrytoida yritykseen sopivimmat ...
Tekoälyn käyttö rekrytointiprosessissa
(2024-04-24)
Tekoälyn käyttö työelämässä on lisääntynyt viime vuosina. Erilaiset liiketoimintaprosessit ovat siirtyneet tekoälyn käsittelyyn. Tekoälyllä ei ole kovin pitkää historiaa, mutta sen vaikutuksia eri työelämän prosesseihin ...
Verotukselliset näkökulmat konkurssipesän omaisuuden realisaatiossa
(2024-05-03)
Tässä tutkielmassa tarkastellaan konkurssipesiä ja niiden omaisuuden realisaatiota verotuksellisesta näkökulmasta. Monien erilaisten tekijöiden, kuten inflaation ja koronapandemian takia, monet osakeyhtiöt ovat kokeneet ...
Aineettoman palkitsemisen yhteys työnantajan houkuttelevuuteen
(2024-05-06)
Etenkin länsimaisissa organisaatioissa osaajapula on kiihdyttänyt kilpailua ja rekrytointipainetta. Samalla länsimaisen väestön ikääntyessä on henkilöstöhallinnon kiinnitettävä katseitaan työmarkkinoille astuviin ...