Hae
Aineistot 1-10 / 125
Rekrytointikokemuksen merkitys työnantajamielikuvan rakentumisessa
(Turun yliopisto, 2018-02-13)
Kilpailu hyvistä työnhakijoista on kiristynyt ja menestyäkseen yritys tarvitsee parhaat mahdolliset työntekijät. Osaavilla työnhakijoilla on tänä päivänä varaa valita, mille yrityksille he ovat halukkaita työpanoksensa ...
Urheilijasponsorointi yrityksen arvonlisäyksen välineenä
(Turun yliopisto, 2017-12-11)
Sponsorointi on suosittu ja kasvava kansainvälinen ilmiö, johon käytetään vuosittain suuria määriä yritysten varoja. Sponsorointi markkinointitoimintona pitää sisällään paljon potentiaalia esimerkiksi brändin kehittämiseen, ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen big data hyödyntäen arvoverkostoissa
(Turun yliopisto, 2017-10-10)
Digitaalisten kanavien käyttö monipuolistuu ja lisääntyy jatkuvasti, sillä yhä useampi asioi verkkopalveluiden kautta ja tekee ostoksia internetin välityksellä. Tämän takia myös osa asiakaskokemuksesta muodostuu digitaalisten ...
Milleniaalien mielikuvat yritysten vastuullisuudesta : Vastuullisuusviestintä mielikuvien rakentajana
(Turun yliopisto, 2018-07-04)
Vastuullisuus on yksi tämän hetken ajankohtaisimmista aiheista niin liike-elämässä, akateemisessa keskustelussa kuin yhteiskunnassa yleisesti. Yrityksille vastuullisuus on yhä useammin erottamaton osa liiketoimintaa ja sen ...
Työnantajabrändin hallintaprosessi : tapaustutkimus palkituista työnantajabrändeistä
(2014-01-21)
Tutkielman taustalla on talouden kilpailutrendi, joka on levinnyt yritysten kilpailuun ammattitaidosta ja osaamisesta. Toinen tekijä on brändien kasvanut merkitys ja monipuolistunut rooli. Näiden kahden tekijän kautta on ...
Kumppanuuden kehittäminen hankintaympäristössä : raskaan teollisuuden yritykset
(2013-10-02)
Tänä päivänä kumppanuuksia hyödyntämällä yritykset pystyvät tehostamaan toimintaansa sekä kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan. Akateemiset julkaisut ovat tutkineet aihetta kiinnittämällä
huomiota kumppanuuden yksittäisiin ...
Sosiaalisesti vastuullisen brändi-identiteetin rakentaminen : tapaus superfood
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-10-30)
Tutkimuksessa tarkastellaan sitä, miten voidaan rakentaa sosiaalisesti vastuullinen brändi-identiteetti. Useiden tutkijoiden mukaan on olemassa yhä laajempi tarve oppia yritysvastuusta osana liiketoimintaa, johon arvopohjaiset ...
Johtajan tunneäly ja tunnetaidot sisäisen brändin rakentumisessa
(2019-12-08)
Suomalaisessa yrityskulttuurissa ei aiemmassa historiassa ole juuri annettu sijaa tunteista puhumiselle. Kuitenkin viime vuosina tunteita on yhä enemmän alettu ymmärtää ja niiden painoarvolle on alettu antaa enemmän huomiota. ...
Suomalaisen franchising-yrityksen markkinointistrategian kansainvälinen sopeuttaminen
(Turun yliopisto, 2018-01-15)
Franchising-toimintamuoto on usein ajateltu olevan hyvin pitkälle standardoitu yritysmuoto. Kuitenkin kansainvälisille markkinoille laajennettaessa, on otettava huomioon ulkomaisen markkina-alueen maakohtaiset, sekä ...
Tekoäly osana markkinointikampanjaa : Sisällönanalyysi Cannes Lionsissa 2017 palkituista tekoälyä hyödyntäneistä markkinointikampanjoista
(Turun yliopisto, 2018-07-03)
Tekoälyn käyttö on yleistynyt kaikkien liiketoimintojen, niin myös markkinoinnin alalla. Jotta markkinoijat pystyisivät hyödyntämään tekoälyä mahdollisimman tehokkaasti ja onnistuneesti, tuoretta ilmiötä tulee tutkia ja ...