Hae
Aineistot 1-10 / 161
Yrityksen Internet-sivut osana integroitua markkinointiviestintää : case Fiskars Boats ja Buster
(2013-05-08)
Internetin kasvun ja teknologian digitalisoitumisen myötä media on pirstaloitunut yhä enenevässä määrin, ja massamedioista on siirrytty yhä enemmän pienempien ja kapea-alaisempien medioiden käyttöön. Vastaukseksi tähän ...
Matkailusta kiinnostuneiden kuluttajien eWOM-viestintä sosiaalisessa mediassa
(2013-05-03)
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan matkailusta kiinnostuneiden kuluttajien elektronista word-of-mouth-viestintää (eWOM) sosiaalisessa mediassa. Aihepiiriä lähestyttiin neljän osaongelman kautta:
1) miten hyvin ...
Saavutettavuuden vaikutus kuluttajan päivittäistavaroiden ostopaikan valintaan. Uuden toimipaikan kohtaamat haasteet
(2016-02-05)
Tässä tutkimuksessa palvelujen saavutettavuutta lähestyttiin sekä kaupan että kuluttajan näkökulmasta, sillä osapuolten välisen vaikutussuhteen nähdään olevan kaksisuuntainen. Kuluttajakäyttäytymisellä on selkeä yhteys ...
Kuluttajien motiivit brändiviestintään osallistumiseen sosiaalisessa mediassa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-10-29)
Kuluttajat viettävät yhä enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa, mikä on lisännyt kuluttajien ja brändien kanssakäymistä. Sosiaalinen media tarjoaa rajoittamattomat mahdollisuudet ilmaista, jakaa ja luoda sisältöä brändeistä. ...
Monikanavamarkkinoinnin haasteet vähittäiskauppiaille
(2016-09-06)
Monikanavamarkkinointi on yksi 2010-luvun mielenkiintoisimmista ilmiöistä. Ilmiö ei ole uusi, sillä yrityksillä on jo kauan ollut käytössään useita eri kanavia tavoittaakseen asiakkaansa, mutta verkkoliiketoiminnan ...
Sisältömarkkinointi B2B-sektorin ostopäätöksissä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-08-23)
Teknologian myötä kehittynyt digitaalinen maailma vaikuttaa suuresti myös yritysten toimintaan, esimerkiksi niiden markkinointiviestintään. Markkinoinnin ja markkinointiviestinnän murros teknologian kehittymisen ja ...
Big data kilpailuetuna suorahakukonsultoinnin ehdokashauissa : Enemmän, nopeammin ja parempia IT-osaajia big datalla?
(Turun yliopisto, 2018-06-19)
Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa big datan tuomaa kilpailuetua suorahakukonsultoinnin ehdokashauissa. Tutkielmassa keskityttiin näin rekrytointiprosessin ensimmäiseen vaiheeseen, johon sovellettiin suorahakua ...
Suomalaisten lihanjalostajien vastuullisuusviestintä niiden verkkosivuilla
(2014-10-28)
Tutkielman tarkoituksena oli tarkastella suomalaisten lihanjalostajien vastuullisuusviestintää yritysten omilla verkkosivuilla. Lihanjalostajat ovat viime vuosina joutuneet monien mediakohujen
kohteeksi koskien ...
Online-videot sisältömarkkinoinnissa
(Turun yliopisto, 2017-11-01)
Kehittynyt teknologia on mahdollistanut kuluttajille online-videoiden tuottamisen ja kuluttamisen ajasta ja paikasta riippumatta ja myös yritykset ovat ottaneet sen osaksi markkinointiaan, erityisesti sisältömarkkinoinnin ...