Hae
Aineistot 1-10 / 233
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen big data hyödyntäen arvoverkostoissa
(Turun yliopisto, 2017-10-10)
Digitaalisten kanavien käyttö monipuolistuu ja lisääntyy jatkuvasti, sillä yhä useampi asioi verkkopalveluiden kautta ja tekee ostoksia internetin välityksellä. Tämän takia myös osa asiakaskokemuksesta muodostuu digitaalisten ...
Skenaariot johdon laskentatoimen strategisessa suunnittelussa ja päätöksenteossa : Analytiikka arvonluojana ja tietämys liiketoiminnan voimavarana
(2019-04-16)
Tämän päivän organisaatiot toimivat alati muuttuvassa ja yhä kilpaillummassa liiketoimintaympäristössä, jossa muutokset aiheuttavat tarpeen organisatorisille ja strategisille muutoksille ja edellyttävät tehokasta reagointia ...
Johtajan tunneäly ja tunnetaidot sisäisen brändin rakentumisessa
(2019-12-08)
Suomalaisessa yrityskulttuurissa ei aiemmassa historiassa ole juuri annettu sijaa tunteista puhumiselle. Kuitenkin viime vuosina tunteita on yhä enemmän alettu ymmärtää ja niiden painoarvolle on alettu antaa enemmän huomiota. ...
Kenelle minun tulisi tämä tieto jakaa? : Tapaustutkimus: myynnin ja projektinhallinnan välisen tiedonsiirron kehittäminen
(2019-11-28)
Tutkielman tarkoitus oli kehittää myynnin ja projektinhallinnan välistä tiedonsiirtoa eräässä kohdeyrityksessä, jolta aihe saatiin toimeksiantona. Tiedonsiirron nykytila ei ollut ongelmallinen, mutta sitä haluttiin saada ...
Yrityksen työntekijöiden arvot ja motiivit ympäristövastuuta ohjaavina tekijöinä – case Globe Hope
(2019-11-21)
Tutkielman lähtökohtana on tekstiiliteollisuuden kuormittavuus ja kohteena ympäristövastuullisille arvoille perustetun edelläkävijäyrityksen pyrkimys vastata tähän problematiikkaan. Tutkielmassa tarkastellaan työntekijöiden ...
Suomalaisen franchising-yrityksen markkinointistrategian kansainvälinen sopeuttaminen
(Turun yliopisto, 2018-01-15)
Franchising-toimintamuoto on usein ajateltu olevan hyvin pitkälle standardoitu yritysmuoto. Kuitenkin kansainvälisille markkinoille laajennettaessa, on otettava huomioon ulkomaisen markkina-alueen maakohtaiset, sekä ...
Strategisen muutoksen johtaminen kuntayhtymässä : Tapaustutkimus Kemi-Tornionlaakson koulutuskuntayhtymä Lappiassa
(2019-12-05)
Tämän Pro gradu -tutkielman tutkimuskysymys on: ”Miten suomalaisessa koulutuskuntayhtymässä ohjataan strategista muutosta ylimmän johdon näkökulmasta?” Tutkimuksen empiirisenä kontekstina toimii Kemi-Tornionlaakson ...
Sidosryhmien osallistaminen ja roolit kaupunkibrändin muodostamisprosessissa : Case Harjavallan kaupunki
(2018-12-03)
Tuotteiden brändäyksellä on jo vuosikymmenten ajan pyritty erottautumaan kilpailijoista. Paikkojen brändäykseen brändäyskäsite levisi maailmalla ensimmäisen kerran 1990-luvulla, ja Suomeen se tuli 1990-luvun loppupuolella. ...
Encouraging Innovative Behaviour in White-collar Work : Idea Management Beneath the Surface
(2019-09-18)
Academics and management practitioners agree that a capacity to innovate and to accommodate to change is the key for successful performance in today’s complex and turbulent environment. At the individual level, such desired ...
JAKAMISTALOUDEN PALVELUIDEN JÄSENTEN KOKEMUKSET OSTOKÄYTTÄYTYMISEN MUUTOKSISTA : Tutkimus Vaatelainaamo Vaatepuun jäsenistä
(2020-01-07)
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on selvittää, miten jakamistalouden palvelua, Vaate- lainaamo Vaatepuuta käyttävä kuluttaja kokee oman ostokäyttäytymisensä muuttuneen jäse- nyyden myötä. Jakamistalous on viimeisen ...