Hae
Aineistot 1-10 / 670
Pelillistäminen keinona motivoida käyttäjää jatkamaan palvelun käyttöä : Case: YogaMe-työhyvinvointipalvelu
(2014-05-26)
Vuodesta 2010 alkaen pelillistäminen on saanut suuren määrän huomiota osakseen ja ilmiöstä on kiinnostunut sekä akateeminen että liiketaloudellinen väki. Ilmiöstä ei ole vielä tuotettu paljon tieteellistä tutkimusta ja sen ...
Guanxi and international joint venture formation in China : A small and medium-sized enterprise perspective
(Turun yliopisto, 2017-10-02)
This thesis examines Guanxi and international joint venture formation in China from an SME perspective. This study is a single-case study that focuses on Finetex EnE’s joint venture formation process into the Chinese ...
Sisäisen integraation keinot toimitusketjujen vastuullisuuden edistämisessä
(2019-12-16)
Vaikka tarve vastuulliselle liiketoiminnalle on tunnistettu, vastuullisuustavoitteet ja -strategiat eivät useinkaan toteudu operatiivisella tasolla, minkä takia vastuullisuustutkimus on yhä tärkeää etenkin käytännön ...
Knowledge-based view as a foundation for competitive advantage : Improving competitive advantage with thought leadership
(2019-12-17)
The purpose of this study is to investigate whether there is a connection between thought leadership point-of-view posts in social media and the engagement rates social media posts receive on different social media channels. ...
Yhteistoiminnallisen ennustamisen taso suomalaisen elektroniikkateollisuusyrityksen toimitusketjuissa
(2019-12-02)
Tässä tutkimuksessa tutkittiin yhden yrityksen viiden eri toimitusketjun yhteistoiminnallisen ennustamisen tasoa. Tutkimus toteutettiin aihepiiriä kartoittavan laadullisen tutkimusotteen mukaisesti. Tämän tutkimuksen ...
Towards understanding always on marketing practices
(2019-12-05)
Digitalization, social media and a world, that is moving in a faster pace all the time, have made it necessary for the brands to change their way of marketing and communicating. Consumers expect brands to be present all ...
Value Co-creation Between the Service Systems of Trade Intermediaries, Customers, Partners and Finnish Cleantech SMEs Entering China
(2019-04-30)
Internationalization of small and medium-sized enterprises, SMEs, is an ongoing hot topic of economic and political discussion and debate in Finland. China, as the world leading economy in constant search for new high-end ...
Esineiden internetin hyödyntäminen strategisessa sisältömarkkinoinnissa : Vähittäiskaupan alan näkökulmasta
(2019-10-15)
Kuluttajat käyttävät yhä enemmän esineiden internetiin kytkettyjä laitteita älykelloista älyautoihin. Tämä synnyttää uusia mahdollisuuksia kerätä kuluttajista tietoa, jota voidaan hyödyntää osana yrityksen liiketoimintaa. ...
Suomalaiset kulutustuotteet venäläisten silmin: alkuperämaan merkitys
(2014-09-19)
Tämä tutkielma käsittelee alkuperämaan merkitystä kulutustuotteiden ostamisessa. Kyse on ”made in Finland” -lapun vaikutuksesta suomalaisten kulutustuotteiden ostamiseen. Ensiksi tutkielmassa esitetään alkuperämaan määritelmä: ...
Stakeholder value creation through integrated reporting
(2019-04-24)
Corporate reporting has evolved from stand-alone financial reports and standalone nonfinancial reports to reports that integrate both financial and nonfinancial information. Various frameworks and standards are used to ...