Hae
Aineistot 1-10 / 10
Yhteisön muodostuminen virtuaalivaluutan ympärille : Case Bitcoin
(2019-05-27)
Traditionaalisten paikkaan tai sukulaissuhteeseen sidottujen yhteisöjen merkitys on vähentynyt digitaalisen vallankumouksen myötä. Samalla vapaasti ja tarkkaan rajattujen aiheiden ympärille muodostuneet virtuaaliset yhteisöt ...
Välttelyä vai sitoutumista? Kuluttajien suhtautuminen vaikuttajamarkkinointiin
(2020-06-03)
Vaikuttajamarkkinointi on lisääntynyt merkittävästi viime vuosina ja sen on huomattu oleva tehokas ja verrattain edullinen tapa mainostaa. Kuluttajien on oletettu suhtautuvan vaikuttajamarkkinointiin muuta mainontaa ...
Koulutuspalveluiden arvo koulutettaville : esimies- ja johtotasojen täydennyskoulutuspalveluiden tarjoamat hyödyt ja niiden vaatimat uhraukset
(2019-06-08)
Maksullisten täydennyskoulutuspalveluiden ja muiden henkilöstölle tarkoitettujen koulutusten tarjonta markkinoilla on lisääntynyt, mutta tarjoavatko ne hyötyä ja arvoa osallistujalleen? Tutkielmani aiheena on koulutuspalveluiden ...
OMNIKANAVAISEN ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN VÄHITTÄISKAUPASSA
(2020-11-13)
Digitaalisuuden nopea kehitys on mullistanut vähittäiskauppaympäristön ja johtanut muutoksiin kuluttajien ostoprosesseissa. Kivijalkakaupan ja verkkoliiketoiminnan rajat ovat hämärtyneet ja kuluttajat voivat käyttää useita ...
Kodin merkitys ja kuluttajan kokemukset kodin myynnistä tai ostosta
(2020-05-24)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli analysoida kodin merkitystä kuluttajalle, sekä kodin myymiseen ja ostamiseen liittyvää kokonaisvaltaista kokemusta. Ilmiötä tarkasteltiin kuluttajan näkökulmasta. Tutkimusta lähestyttiin ...
"Epävarmuus tuloista ja tulevasta on perustilanne" : tutkimus prekariaatin epävakaisuuden kokemuksista
(2019-04-04)
Tarkastelen tässä tutkielmassa suomalaisen prekariaatin epävarmuuden kokemuksia. Olen määritellyt prekariaatiksi sen ihmisjoukon, jolla ei ole pysyvää, toistaiseksi voimassaolevaa työsuhdetta ja joka kokee työelämään tai ...
Innovatiivinen muotoilu brändien rakentajana
(2018-11-21)
Muotoilun rooli brändipääoman rakentumisessa on mielenkiintoinen, sillä sekä esteettiset että symboliset arvot korostuvat vahvasti postmodernissa yhteiskunnassa. Tuotteen ulkomuoto on tärkeä tekijä kuluttajan päätöksente ...
Enhancing Cross-Border Knowledge Transfer Between MNC Subsidiaries : A Multi-level Model of Subsidiary Power in Transferring Solution Knowledge
(2019-08-07)
Multinational Corporations (MNC) are enormous knowledge powerhouses that constantly create, store, share and apply their knowledge into actions. As MNCs possess knowledge assets globally, they struggle in smooth cross-unit ...
AIKA BRÄNDIUUDISTUKSEN JÄLKEEN : Taloushallintoalan palveluyrityksen suunniteltu brändi-identiteetti ja toteutunut brändi-imago
(2021-05-28)
Tämän tutkielman tavoitteena oli kuvata B2B-palveluyrityksen brändiuudistuksen onnistumista analysoimalla B2B-markkinassa toimivan palveluyrityksen rakentaman brändi-identiteetin ja asiakkaiden kokemuksiin perustuvan ...
Kauppakeskusten vetovoimatekijät eri kuluttajasegmenteissä
(2019-01-29)
Tutkimuksen tavoitteena oli tunnistaa kauppakeskusten vetovoimatekijät ja selvittää, miten erilaisten kuluttajaryhmien arviot niistä eroavat. Tarkastelussa oli Turun ja sen lähikuntien asukkaiden iän, sukupuolen, ...