Hae
Aineistot 1-10 / 263
Pelillistäminen keinona motivoida käyttäjää jatkamaan palvelun käyttöä : Case: YogaMe-työhyvinvointipalvelu
(2014-05-26)
Vuodesta 2010 alkaen pelillistäminen on saanut suuren määrän huomiota osakseen ja ilmiöstä on kiinnostunut sekä akateeminen että liiketaloudellinen väki. Ilmiöstä ei ole vielä tuotettu paljon tieteellistä tutkimusta ja sen ...
Knowledge-based view as a foundation for competitive advantage : Improving competitive advantage with thought leadership
(2019-12-17)
The purpose of this study is to investigate whether there is a connection between thought leadership point-of-view posts in social media and the engagement rates social media posts receive on different social media channels. ...
Towards understanding always on marketing practices
(2019-12-05)
Digitalization, social media and a world, that is moving in a faster pace all the time, have made it necessary for the brands to change their way of marketing and communicating. Consumers expect brands to be present all ...
Esineiden internetin hyödyntäminen strategisessa sisältömarkkinoinnissa : Vähittäiskaupan alan näkökulmasta
(2019-10-15)
Kuluttajat käyttävät yhä enemmän esineiden internetiin kytkettyjä laitteita älykelloista älyautoihin. Tämä synnyttää uusia mahdollisuuksia kerätä kuluttajista tietoa, jota voidaan hyödyntää osana yrityksen liiketoimintaa. ...
Suomalaiset kulutustuotteet venäläisten silmin: alkuperämaan merkitys
(2014-09-19)
Tämä tutkielma käsittelee alkuperämaan merkitystä kulutustuotteiden ostamisessa. Kyse on ”made in Finland” -lapun vaikutuksesta suomalaisten kulutustuotteiden ostamiseen. Ensiksi tutkielmassa esitetään alkuperämaan määritelmä: ...
Työntekijän kokemus työnantajabrändistä työsuhteen elinkaaren eri vaiheissa
(2019-12-09)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkija työnantajabrändiä työntekijän näkökulmasta työsuhteen elinkaaren eri vaiheissa. Tutkimusongelma koostui kolmesta osa-ongelmasta, joita olivat:
1. Mistä tekijöistä työnantajabrändi ...
Teatterin kävijäryhmien segmentointi preferenssien tunnistamisen avulla
(Turun yliopisto, 2017-10-10)
Monilla kulttuuriorganisaatioilla on ongelmia vähenevien kävijämäärien kanssa. Segmentoinnin avulla voidaan paremmin ymmärtää kävijöitä ja tarjota näille paremmin kohdennettuja palveluita. Myös teatterin johtamisessa on ...
Predicting Consumers’ Purchase Intentions for Sex Toys : An Application of the Theory of Planned Behavior
(Turun yliopisto, 2017-10-04)
The sex toy market has been in a turmoil for the last decades. The more liberal attitudes towards sex-related issues and the possibility to buy sex toys anonymously online, have contributed to the growth of the sex toy ...
Verkostobrändin identiteetti
(2015-11-10)
Yhteisbrändien avulla bränditietoisuus ja identiteetti saavat tukea partnerilta sekä samalla saavutetaan tehokkuutta ja kustannushyötyjä. Erityisesti yritysbrändin luonne, hyödyt, suhteet, johtaminen ...